Produktbild
Moritz Meyer

Are Credit Rating Agencies useful?

Buch

Essay from the year 2018 in the subject Business economics - Banking, Stock Exchanges, Insurance, Accounting, grade: 69%, University of Strathclyde, language: English, abstract: Credit rating agencies are defined by Dittrich (2007) as companies which provide an opinion about the credit worthiness of a particular company, security or obligation by rating them on the basis of several parameters which are traditionally not publicly known. They also rate bonds issued by governments and municipal bonds specifying their ability to service their debts. On the contrary, according to Partnoy (2017) they usually provide an alphabetical letter score, wh… Mehr

CHF 8.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-668-70950-8
  • EAN: 9783668709508
  • Produktnummer: 27629841
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 16 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.1 cm 38 g
  • Abbildungen: Booklet
  • Gewicht: 38

35 weitere Werke von Moritz Meyer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.