International Business and Tourism
Global Issues, Contemporary Interactions
Whether it,s bungee jumping in Queenstown or visiting the Guinness factory in Dublin, where we travel , and what we do when we get there - has changed significantly in the past twenty years. This innovative textbook explores what is possibly the most unrecognized of international service industries, placing tourism in the context of contemporary gl
CHF 59.35
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Hall, C. Michael (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-134-09656-5
- EAN: 9781134096565
- Produktnummer: 14827329
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 304 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 1'521 KB
- Abbildungen: 16 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Fotos, 9 schwarz-weiße Zeichnungen, 47 schwarz-weiße Tabellen
9 weitere Werke von Tim (Hrsg.) Coles:
Bewertungen
Anmelden