Jay Conrad Levinson
Guerrilla Marketing with Technology Unleashing the Full Potential of Your Small Business
Buch
Guerrilla Marketing with Technology shows entrepreneurs how virtually every aspect of a small business can be enhanced through technology--from creating and distributing newsletters to staying a head of industry trends. Includes a Glossary of key terms, an IQ quiz, case examples of pioneering companies, and more.
CHF 24.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-201-32804-2
- EAN: 9780201328042
- Produktnummer: 20600043
- Verlag: Basic Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1997
- Seitenangabe: 224 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.5 cm x D1.4 cm 313 g
- Auflage: New
- Gewicht: 313
84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.