Industrie 4.0: Technologiebasierte Lern- und Assistenzsysteme für die Instandhaltung
The dissertation is a design-based research cycle, which constitutes a skills diagnostics model for vocational schools. The paper serves as a tool to determine educational levels and competencies and is used in class within the framework of the subject technical product design. The author concludes the dissertation with a comparison of the measurement procedure and the actual competencies of the lecturers. The paper uses theory and empiricism to establish a link between scientific evidence and usability within the classroom.
CHF 50.30
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Jenewein, Klaus (Reihe Hrsg.) / Spöttl, Georg (Reihe Hrsg.) / Friese, Marianne (Reihe Hrsg.)
- ISBN: 978-3-7639-5877-1
- EAN: 9783763958771
- Produktnummer: 25160954
- Verlag: Wbv Media
- Sprache: Deutsch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 294 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 6'882 KB
Über den Autor
Dr.in Tina Haase arbeitet am Fraunhofer Institut für Fabrikbetrieb und -automatisierung (Magdeburg) im Bereich der Mess- und Prüftechnik, Technologiefeld Lernen und Erfahrungstransfer.
3 weitere Werke von Tina Haase:
Bewertungen
Anmelden