Produktbild
Thomas (Hrsg.) Dreier

Information Management and Market Engineering. Vol. II

Buch

The research program Information Management and Market Engineering focuses on the analysis and the design of electronic markets. Taking a holistic view of the conceptualization and realization of solutions, the research integrates the disciplines business administration, economics, computer science, and law. Topics of interest range from the implementation, quality assurance, and advancement of electronic markets to their integration into business processes and legal frameworks.

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Krämer, Jan (Hrsg.) / Studer, Rudi (Hrsg.) / Weinhardt, Christof (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-86644-589-5
  • EAN: 9783866445895
  • Produktnummer: 17099250
  • Verlag: Karlsruher Institut für Technologie
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 274 S.
  • Masse: H24.0 cm x B17.0 cm x D1.4 cm 468 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 468

23 weitere Werke von Thomas (Hrsg.) Dreier:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.