Thomas (Hrsg.) Dreier
Information Management and Market Engineering. Vol. II
Buch
The research program Information Management and Market Engineering focuses on the analysis and the design of electronic markets. Taking a holistic view of the conceptualization and realization of solutions, the research integrates the disciplines business administration, economics, computer science, and law. Topics of interest range from the implementation, quality assurance, and advancement of electronic markets to their integration into business processes and legal frameworks.
CHF 44.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Krämer, Jan (Hrsg.) / Studer, Rudi (Hrsg.) / Weinhardt, Christof (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-86644-589-5
- EAN: 9783866445895
- Produktnummer: 17099250
- Verlag: Karlsruher Institut für Technologie
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 274 S.
- Masse: H24.0 cm x B17.0 cm x D1.4 cm 468 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 468
23 weitere Werke von Thomas (Hrsg.) Dreier:
Ebook (PDF Format)
CHF 65.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.