Produktbild
Lei Tang

Community Detection and Mining in Social Media

Buch

The past decade has witnessed the emergence of participatory Web and social media, bringing people together in many creative ways. Millions of users are playing, tagging, working, and socializing online, demonstrating new forms of collaboration, communication, and intelligence that were hardly imaginable just a short time ago. Social media also helps reshape business models, sway opinions and emotions, and opens up numerous possibilities to study human interaction and collective behavior in an unparalleled scale. This lecture, from a data mining perspective, introduces characteristics of social media, reviews representative tasks of computing… Mehr

CHF 46.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Liu, Huan
  • ISBN: 978-1-60845-354-2
  • EAN: 9781608453542
  • Produktnummer: 10314322
  • Verlag: Morgan & Claypool Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 138 S.
  • Masse: H23.5 cm x B19.1 cm x D0.7 cm 273 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 273

6 weitere Werke von Lei Tang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.