Discrete Choice Theory of Product Differentiation
This important study shows that an understanding of product differentiation is crucial to understanding how modern market economies function and that differentiated markets can be analyzed using discrete choice models of consumer behavior.
CHF 14.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Palma, Andre de (Ecole Normale Superieure de Cachan) / Thisse, Jacques-Francois
- ISBN: 978-0-262-01128-0
- EAN: 9780262011280
- Produktnummer: 1383725
- Verlag: MIT Press Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1992
- Seitenangabe: 448 S.
- Masse: H16.4 cm x B23.7 cm x D3.7 cm 858 g
- Gewicht: 858
- Sonstiges: Undergraduate
1 weiteres Werk von Simon P. (University of Virginia) Anderson:
Bewertungen
Anmelden