Produktbild
Scott (Hrsg.) Mccabe

Social Tourism in Europe: Theory and Practice

Buch

This book examines the concept of social tourism within a European context. It places social tourism within a historical context of social development in the region, highlighting the diverse ways in which social tourism has evolved, identifying commonalities and providing a comprehensive definition.

CHF 49.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84541-232-6
  • EAN: 9781845412326
  • Produktnummer: 11512780
  • Verlag: Channel View
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 201 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.9 cm x D1.4 cm 348 g
  • Reihenbandnummer: 52
  • Gewicht: 348

Über den Autor


Dr Scott McCabe is Associate Professor in Tourism Management/Marketing at Nottingham University Business School. His research interests are in social equity and welfare issues in tourism, marketing communications and the tourist experience.; Dr Lynn Minnaert is a lecturer in tourism and events at the University of Surrey. Her research focuses on social tourism and social sustainability in tourism and events.; Dr Anya Diekmann is Associate Professor at the Universite Libre de Bruxelles (ULB). Her research interests include various aspects of social tourism concepts and cultural tourism.

13 weitere Werke von Scott (Hrsg.) Mccabe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.