Produktbild
Kevin G. (Hrsg.) Barnhurst

Media Queered

Visibility and Its Discontents

Buch

Media Queered is a groundbreaking assessment of minorities and the media. Authorities including Larry Gross, Edward Alwood, Lisa Henderson, and Marguerite Moritz join several new scholars to examine four aspects of visibility: history, expertise, popularity, and technology. To supplement this research, media practitioners including journalists working in the gay and mainstream press contribute a unique series of interludes. The first is by Studs Terkel, who interviewed founders of the U.S. homophile movement. Written for scholars, students, and instructors of media and gender studies, Media Queered is also accessible for general readers intri… Mehr

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8204-9533-0
  • EAN: 9780820495330
  • Produktnummer: 19045386
  • Verlag: Peter Lang Publishing Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 298 S.
  • Masse: H16.2 cm x B23.6 cm x D2.3 cm 654 g
  • Auflage: 2nd ed.
  • Gewicht: 654
  • Sonstiges: General (US: Trade)

1 weiteres Werk von Kevin G. (Hrsg.) Barnhurst:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.