Produktbild
Lloyd, John (Axis Associates, Nelson, New Zealand)

Journalism and PR

News Media and Public Relations in the Digital Age

Buch

Modern analysis of link between journalism and PR

CHF 26.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Toogood, Laura
  • ISBN: 978-1-78453-062-4
  • EAN: 9781784530624
  • Produktnummer: 16651748
  • Verlag: Bloomsbury Publishing PLC
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 160 S.
  • Masse: H14.3 cm x B21.7 cm x D1.2 cm 218 g
  • Abbildungen: 1 bw integrated
  • Gewicht: 218
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


John Lloyd is the Director of Journalism at the Reuters Institute for the Study of Journalism as well as a contributing editor at the Financial Times, a columnist for Reuters.com and for La Repubblica of Rome. Laura Toogood was awarded her PhD in Social Informatics from University College Dublin in 2010. She has since combined her research interests with professional work in the digital and media industries and is currently Managing Director of Private Clients at Digitalis Reputation in London.

3 weitere Werke von Lloyd, John (Axis Associates, Nelson, New Zealand):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.