Produktbild
Héfer Bembenutty

Policy, Professionalization, Privatization, and Performance Assessment

Affordances and Constraints for Teacher Education Programs

Ebook (PDF Format)

This volume reviews the background of mandated teacher performance assessment with an emphasis on policy, privatization, and professionalization. The authors discuss the potential impact of mandated teacher performance assessments on teacher education in the content areas of mathematics, English, and social studies. The perspectives and empirical research examined in this conceptual analysis illustrate the various ways in which the Stanford Center for Assessment, Learning, and Equity (SCALE) Teacher Performance Assessment (edTPA) promises to restructure teacher education in the United States. The authors consider both the affordances and the… Mehr

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Grey, Leslee / Gurl, Theresa J. / Gunn, John H. / Gerwin, David / Caraballo, Limarys
  • ISBN: 978-3-319-29146-8
  • EAN: 9783319291468
  • Produktnummer: 19651319
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'620 KB

11 weitere Werke von Héfer Bembenutty:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.