Produktbild
W. Timothy (Hrsg.) Coombs

Strategic Communication, Social Media and Democracy

The challenge of the digital naturals

Ebook (PDF Format)

Today almost everyone in the developed world spends time online and anyone involved in strategic communication must think digitally. The magnitude of change may be up for debate but the trend is unstoppable, dramatically reconfiguring business models, organisational structures and even the practice of democracy.Strategic Communication, Social Media and Democracy provides a wholly new framework for understanding this reality, a reality that is transforming the way both practitioners and theoreticians navigate this fast-moving environment. Firmly rooted in empirical research, and resisting the lure of over-optimistic communication dreams, it ex… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Falkheimer, Jesper (Hrsg.) / Heide, Mats (Hrsg.) / Young, Philip (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-55491-2
  • EAN: 9781317554912
  • Produktnummer: 19572078
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'053 KB

Über den Autor


W. Timothy Coombs is a professor in the Department of Communication at Texas A&M University, USA.Jesper Falkheimer is a professor in strategic communication at Lund University, Sweden.Mats Heide is a professor in strategic communication at Lund University, Sweden.Philip Young is Lecturer and Researcher at Lund University, Sweden.

9 weitere Werke von W. Timothy (Hrsg.) Coombs:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.