Media in Europe Today
Provides a theoretical and contextual analysis which highlights the major themes and issues affecting European media. This book maps the scope of contemporary media policy and industry activities, assessing the impact of various technologies and radical changes in distribution and consumption on media practices, organisations and strategies.
CHF 47.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Meier, Werner A. (Hrsg.) / D'Haenens, Leen (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84150-403-2
- EAN: 9781841504032
- Produktnummer: 20567952
- Verlag: Paperbackshop Uk Import
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 272 S.
- Masse: H23.2 cm x B17.6 cm x D1.8 cm 461 g
- Gewicht: 461
11 weitere Werke von Josef (Hrsg.) Trappel:
Bewertungen
Anmelden