Produktbild
Hailong Liu

Propaganda

Ideas, Discourses and its Legitimization

Ebook (PDF Format)

Propaganda is subjective information primarily used to influence an audience and further a political agenda. In China, it has a long history but has been most effective in modern society. What exactly is propaganda? Why does it exist and why does the public tolerate it? The book answers these questions by tracing back to the emergence and development of integrated propaganda and scientific propaganda. On this basis it focuses on the emergence of propaganda concept in China, the establishment of Kuomintang and the Communist Party of China's propaganda concept, intellectuals and propaganda, the debate on the propaganda concept in China after 19… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-00-073015-9
  • EAN: 9781000730159
  • Produktnummer: 32778246
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 362 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 30'342 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 2 schwarz-weiße Abbildungen, 2 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Liu Hailong, PhD, is a professor at the School of Journalism and Communication of Renmin University of China, Beijing. His research interests include political communication, the history of Chinese communication research and intellectual history of communication.

4 weitere Werke von Hailong Liu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.