Issues of Identity in Music Education
Narratives and Practices (Hc)
A volume in Advances in Music Education ResearchSeries Editors Linda K. Thompson, Lee Universityand Mark Robin Campbell, SUNY at PotsdamEditorial Board: William Bauer, Case Western Reserve University. Susan Wharton Conkling,Eastman School of Music, University of Rochester. Colleen Conway, University of Michigan.Lisa R. Hunter, The State University of New York College at Buffalo. Joshua A. Russell, TheHartt School, University of Hartford. Peter Whiteman, Institute of Early Childhood, MacquarieUniversity.Issues of Identity in Music Education: Narratives and Practices focuses on the stories ofindividuals-cooperating teachers and student teachers…
Mehr
CHF 119.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Thompson, Linda K. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-61735-018-4
- EAN: 9781617350184
- Produktnummer: 6874041
- Verlag: Information Age Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 174 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.4 cm 434 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 434
12 weitere Werke von Mark Robin (Hrsg.) Campbell:
Bewertungen
Anmelden