Produktbild
Gillian Dyer

Advertising as Communication

Ebook (PDF Format)

Advertising is a form of communication that constantly impinges on our daily lives, yet we are often unaware of its more subtle form of persuasion, or of the extent to which it manipulates our (consumer) culture. This book sets out to examine advertising as a form of communication in contemporary society and also places it in its wider cultural and economic context.

CHF 41.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-97234-0
  • EAN: 9781134972340
  • Produktnummer: 18422748
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'633 KB

5 weitere Werke von Gillian Dyer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.