Produktbild
Barry Connolly

Digital Trust

Social Media Strategies to Increase Trust and Engage Customers

Buch

Digital Trust proposes new strategic models to create and reinforce consumer trust and build corporate value through social media platforms.Digital Trust provides an overview of how e-SMEs can use social media platforms to conduct their own research into increasing trust and engagement, with the positives and negatives highlighted for specific industry considerations. For enterprises that rely on e-commerce, engaging customers and building brand trust is vital for driving sales and achieving long-term success. Trust plays a critical part during the online shopping process and is a key precursor for consumer patronage, and social media can pro… Mehr

CHF 35.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4729-6134-1
  • EAN: 9781472961341
  • Produktnummer: 27336565
  • Verlag: Bloomsbury Publishing PLC
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H22.3 cm x B15.2 cm x D2.5 cm 520 g
  • Gewicht: 520
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Über den Autor


Barry Connolly

8 weitere Werke von Barry Connolly:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.