Produktbild
Andrew Burn

Making New Media

Creative Production and Digital Literacies

Buch

Making New Media offers a series of case studies from the author's work with students and teachers from the mid-90s to the present day, charting the dramatic rise of new media in schools. Work across a wide range of media is presented: computer animation, digital video and film, computer games and machinima. The author tackles the vital contemporary themes of literacy and creativity, making an innovative argument for the combination of traditions of social semiotics and cultural studies in the study of literacy and new media. This volume should be read by every undergraduate and graduate student, as well as any faculty member, involved with o… Mehr

CHF 119.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4331-0086-4
  • EAN: 9781433100864
  • Produktnummer: 19045620
  • Verlag: Peter Lang Publishing Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 170 S.
  • Masse: H15.7 cm x B23.2 cm x D1.5 cm 386 g
  • Auflage: New ed
  • Gewicht: 386
  • Sonstiges: Professional & Vocational

99 weitere Werke von Andrew Burn:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.