Produktbild
John (Hrsg.) Urry

The Tourist Gaze 3.0

Buch

The original Tourist Gaze was a classic, marking out a new land to study and appreciate. This new edition extends into fresh areas with the same passion and insight of the object. Even more essential reading!- Nigel Thrift, Vice-Chancellor, Warwick UniversityThis new edition of a seminal text restructures, reworks and remakes the groundbreaking previous versions making this book even more relevant for tourism students, researchers and designers. 'The tourist gaze' remains an agenda setting theory. Packed full of fascinating insights this major new edition intelligently broadens its theoretical and geographical scope to provide an account wh… Mehr

CHF 80.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84920-377-7
  • EAN: 9781849203777
  • Produktnummer: 11315328
  • Verlag: SAGE Publishing Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 298 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.6 cm 456 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 456

Über den Autor


His main research in recent years has been in advocating and developing a new paradigm for the social sciences, the new mobilities paradigm

36 weitere Werke von John (Hrsg.) Urry:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.