Produktbild
Bruce I. Newman

The Mass Marketing of Politics: Democracy in an Age of Manufactured Images

Buch

`Bruce I Newman tells us briskly, firmly what our instincts also tell us: we are mass marketing images rather than providing real leadership' - Paul Simon, Former US Senator, Public Policy Institute, Southern Illinois UniversityThe Mass Marketing of Politics demonstrates how The United States' contemporary political system is driven by marketing, not ideology, with an emphasis on image over substance, personality over issues, and thirty second sound bites over meaningful dialogue.This book details how tactics are being used to determine public opinion, win votes and shape public policy in the White House and Congress. The book points out the… Mehr

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7619-0958-3
  • EAN: 9780761909583
  • Produktnummer: 1457997
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 184 S.
  • Masse: H22.4 cm x B17.3 cm x D1.5 cm 367 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 367

27 weitere Werke von Bruce I. Newman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.