Produktbild
Christine B. (Hrsg.) Williams

Political Marketing in Retrospective and Prospective

Buch

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Newman, Bruce I. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-94647-7
  • EAN: 9781138946477
  • Produktnummer: 31799044
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 152 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 272 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 272

Über den Autor


Christine B. Williams, Professor of Political Science, Bentley University, holds M.A. and Ph.D. degrees from Indiana University. She is North American Managing Editor of the Journal of Political Marketing. Her research on new and emerging technologies for political communication and e-government has appeared in academic journals, trade publications, and news media outlets worldwide.Bruce I. Newman, Professor of Marketing, DePaul University, holds M.B.A. and Ph.D. degrees from the University of Illinois-Urbana. He is the founding Editor-in-Chief of the Journal of Political Marketing. His research on political marketing and consumer psychology has produced more than ten books and numerous scholarly articles.

6 weitere Werke von Christine B. (Hrsg.) Williams:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.