Produktbild
James A. (Hrsg.) Thurber

Crowded Airways

Campaign Advertising in Elections

Buch

This volume gathers some of the most important new work in American political advertising and communication. It will be of special importance to those concerned with the tone and content of electoral campaigns and political discourse.

CHF 59.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nelson, Candice J. (Hrsg.) / Dulio, David A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8157-8456-2
  • EAN: 9780815784562
  • Produktnummer: 1152639
  • Verlag: Brookings Institution
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 25 g
  • Gewicht: 25
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


James A. Thurber is director of the Center for Congressional and Presidential Studies and professor of government at American University. Candice J. Nelson is academic director of the Campaign Management Institute and associate professor of government at American University. David A. Dulio is assistant professor of political science at Oakland University. He is the author of For Better or Worse: How Political Consultants Are Changing Elections in the United States (Suny Press, 2004).

23 weitere Werke von James A. (Hrsg.) Thurber:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.