James A. (Hrsg.) Thurber
Crowded Airways
Campaign Advertising in Elections
Buch
This volume gathers some of the most important new work in American political advertising and communication. It will be of special importance to those concerned with the tone and content of electoral campaigns and political discourse.
CHF 59.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Nelson, Candice J. (Hrsg.) / Dulio, David A. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8157-8456-2
- EAN: 9780815784562
- Produktnummer: 1152639
- Verlag: Brookings Institution
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 192 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 25 g
- Gewicht: 25
- Sonstiges: Undergraduate
Über den Autor
James A. Thurber is director of the Center for Congressional and Presidential Studies and professor of government at American University. Candice J. Nelson is academic director of the Campaign Management Institute and associate professor of government at American University. David A. Dulio is assistant professor of political science at Oakland University. He is the author of For Better or Worse: How Political Consultants Are Changing Elections in the United States (Suny Press, 2004).
23 weitere Werke von James A. (Hrsg.) Thurber:
Campaign Advertising in Elections
Ebook (EPUB Format)
CHF 44.50
Campaign Advertising in Elections
Ebook (PDF Format)
CHF 44.50
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.