Produktbild
Buckingham, David (vProfessor of Communication and Media Studies, Loughborough University) (Hrsg.)

Youth, Identity, and Digital Media

Buch

Contributors discuss how growing up in a world saturated with digital media affects the development of young people's individual and social identities. Read the complete open access edition HERE.

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-262-52483-4
  • EAN: 9780262524834
  • Produktnummer: 3397626
  • Verlag: MIT Press Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 216 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.9 cm x D1.2 cm 450 g
  • Abbildungen: 9 illustrations; 9 Illustrations, unspecified
  • Gewicht: 450
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


David Buckingham is Professor of Media and Communications at Loughborough University, Leicestershire, UK. He is the author of The Material Child: Growing Up in Consumer Culture and other books.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.