Youth, Identity, and Digital Media
Contributors discuss how growing up in a world saturated with digital media affects the development of young people's individual and social identities. Read the complete open access edition HERE.
CHF 14.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-262-52483-4
- EAN: 9780262524834
- Produktnummer: 3397626
- Verlag: MIT Press Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 216 S.
- Masse: H25.4 cm x B17.9 cm x D1.2 cm 450 g
- Abbildungen: 9 illustrations; 9 Illustrations, unspecified
- Gewicht: 450
- Sonstiges: Professional & Vocational
Über den Autor
David Buckingham is Professor of Media and Communications at Loughborough University, Leicestershire, UK. He is the author of The Material Child: Growing Up in Consumer Culture and other books.
Bewertungen
Anmelden