Produktbild
Keith (Hrsg.) Gildart

Youth Culture and Social Change

Making a Difference by Making a Noise

Buch

This book brings together historians, sociologists and social scientists to examine aspects of youth culture. The book's themes are riots, music and gangs, connecting spectacular expression of youthful disaffection with everyday practices. By so doing, Youth Culture and Social Change maps out new ways of historicizing responses to economic and social change: public unrest and popular culture. 

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gough-Yates, Anna (Hrsg.) / Lincoln, Sian (Hrsg.) / Osgerby, Bill (Hrsg.) / Robinson, Lucy (Hrsg.) / Street, John (Hrsg.) / Webb, Peter (Hrsg.) / Worley, Matthew (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-137-52910-7
  • EAN: 9781137529107
  • Produktnummer: 22925298
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 289 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm 4'955 g
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, Tabellen, farbig
  • Gewicht: 4955
  • Sonstiges: Research

Über den Autor


The Subcultures Network was formed as the Interdisciplinary Network for the Study of Subcultures, Popular Music and Social Change in 2011. The Network's steering committee comprises Keith Gildart (University of Wolverhampton), Anna Gough-Yates (University if Roehampton), Sian Lincoln (Liverpool John Moores University), Bill Osgerby (London Metropolitan University), Lucy Robinson (University of Sussex), John Street (University of East Anglia), Pete Webb (University of the West of England) and Matthew Worley (University of Reading). 

11 weitere Werke von Keith (Hrsg.) Gildart:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.