Produktbild
Andres (Hrsg.) Lepik

World of Malls

Architectures of Consumption

Buch

The catalogue World of Malls is devoted to a type of building that was invented in the United States just less than sixty years ago and quickly spread throughout the world. Due to urban planning's increasing orientation toward the automobile, the mall became a substitute for lost urbanity. Yet what direction is the development of the shopping mall taking today? On the one hand, there continue to be spectacular new openings in America, Asia, the United Arab Emirates, and Europe. At the same time, however, many malls are empty, and some are being converted and repurposed. There is hardly any other building typology that is being discussed as co… Mehr

CHF 20.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bader, Vera Simone (Hrsg.) / Baldauf/Elizabeth Giorgis, Anette (Text von) / Bittner, Regina (Text von) / Longstreth, Richard (Text von) / Williamson, June (Text von) / Eichinger, Katja (Text von) / Erben, Dietrich (Text von) / Thierstein, Alain (Text von) / Wolfrum, Sophie (Text von) / Klingmann, Anna (Text von) / Bruegmann, Robert (Text von) / Gigliotti, Roberto (Text von)
  • ISBN: 978-3-7757-4139-2
  • EAN: 9783775741392
  • Produktnummer: 19136082
  • Verlag: Hatje Cantz Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H26.0 cm x B20.0 cm 1'260 g
  • Abbildungen: Raster, nicht spezifiziert
  • Gewicht: 1260

16 weitere Werke von Andres (Hrsg.) Lepik:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.