Produktbild
Tara (Hrsg.) Fenwick

World Yearbook of Education 2014

Governing Knowledge: Comparison, Knowledge-Based Technologies and Expertise in the Regulation of Education

Buch

This latest volume in the World Yearbook of Education Series focuses on a major and highly significant development in the governing of education across the globe: the use of knowledge-based technologies as key policy sources. A combination of factors has produced this shift: first, the massive expansion of technological capacity signalled by the arrival of 'big data' that allows for the collection, circulation and processing of extensive system knowledge. The rise of data has been observed and discussed extensively, but its role in governing and the rise of comparison as a basis for action is now a determining practice in the field of educat… Mehr

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mangez, Eric (Hrsg.) / Ozga, Jenny (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-82873-4
  • EAN: 9780415828734
  • Produktnummer: 15199093
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 630 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 630

Über den Autor


Tara Fenwick is Professor of Professional Education at Stirling University, UK.Eric Mangez is Professor in Sociology, University of Louvain, Belgium.Jenny Ozga is Professor of the Sociology of Education at the University of Oxford, UK.

28 weitere Werke von Tara (Hrsg.) Fenwick:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.