Women, Consumption and Paradox
CHF 59.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V210:
Noch nicht erschienen, Januar 2021
Produktdetails
Weitere Autoren: McCabe, Maryann (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-367-18612-8
- EAN: 9780367186128
- Produktnummer: 33256000
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 276 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
Über den Autor
Timothy de Waal Malefyt is a Clinical Professor of Marketing at the Gabelli School of Business, Fordham University, New York. A trained anthropologist, he has over 15 years of business experience working in advertising firms.Maryann McCabe is a Research Associate in the Department of Anthropology, University of Rochester, New York. She is Founder and Principal of Cultural Connections LLC, with over 20 years of consumer research experience.
8 weitere Werke von Timothy (Hrsg.) de Waal Malefyt:
Bewertungen
Anmelden