Produktbild
Marianna (Hrsg.) Sigala

Wine Tourism Destination Management and Marketing

Theory and Cases

Buch

This book consolidates under one cover various research insights and case studies from different parts of the world (including Greece) contributed by well-known academics, all experts in their field. The book is a must read by students and industry professionals alike wishing to obtain a holistic understanding and up-to-date practical knowledge about wine and its role in developing tourism experiences and destinations. -Maria Triantafyllou, Director, New Wines of GreeceThis book provides a welcome addition to the literature on wine tourism. With an extensive array of themes and cases studies the international perspective provides useful insig… Mehr

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Robinson, Richard N.S. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-00436-1
  • EAN: 9783030004361
  • Produktnummer: 28252463
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 621 S.
  • Masse: 1 Ex.; H21.0 cm x B14.8 cm 985 g
  • Auflage: 1st ed. 2019
  • Abbildungen: Book; schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, farbig
  • Gewicht: 985
  • Sonstiges: Research

Über den Autor


Marianna Sigala is Professor of Tourism at the University of South Australia, Australia.Richard N.S. Robinson is Research Development Fellow at the University of Queensland Business School, Australia.

15 weitere Werke von Marianna (Hrsg.) Sigala:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.