Why We Evaluate
Functions of Attitudes
As the first book to examine the psychological motivations underlying people's attitudes, as well as why people form attitudes, this volume presents empirical research describing theoretical perspectives and practical applications. The editors assembled the leaders in the field to examine the topics of attitude function persuasion, individual-differences approaches, and the role of motivation within a variety of psychological disciplines, including social, personality, consumer, and environmental.
CHF 195.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V136:
Neuauflage/Nachdruck unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Olson, James M. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-2770-5
- EAN: 9780805827705
- Produktnummer: 23388255
- Verlag: Taylor & Francis Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 480 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 903 g
- Gewicht: 903
- Sonstiges: Undergraduate
6 weitere Werke von Gregory R. (Hrsg.) Maio:
Bewertungen
Anmelden