When For-Profit Meets Nonprofit
Educating Through the Market
Examining why for-profit subsidiaries of universities are created, how they are governed and managed, and the nature of the relationship with their nonprofit parent, this book considers the culture clash between the two approaches to education.
CHF 166.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Altbach, Philip G. (Reihe Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-97417-2
- EAN: 9780415974172
- Produktnummer: 23390753
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 196 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 520 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 520
Über den Autor
Jared Bleak is Executive Director at Duke Corporate Education.
Bewertungen
Anmelden