Produktbild
Thomas H. Davenport

What's the Big Idea: Creating and Capitalizing on the Best Management Thinking

Buch

Explores where new ideas come from, how to evaluate which ideas are worth pursuing, and how to customize ideas to suit an organization's unique needs.

CHF 50.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Prusak, Laurence / Wilson, H. James
  • ISBN: 978-1-57851-931-6
  • EAN: 9781578519316
  • Produktnummer: 8799098
  • Verlag: Harvard Business Review Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.9 cm x B16.4 cm x D3.2 cm 563 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 563

Über den Autor


Thomas H. Davenport is the President's Distinguished Chair at Babson College and a research fellow at the MIT Center for Digital Business. Laurence Prusak is the Director of IBM's Institute for Knowledge Management. Jim Wilson is an associate of the Institute for Strategic Change.

54 weitere Werke von Thomas H. Davenport:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.