Thomas H. Davenport
What's the Big Idea: Creating and Capitalizing on the Best Management Thinking
Buch
Explores where new ideas come from, how to evaluate which ideas are worth pursuing, and how to customize ideas to suit an organization's unique needs.
CHF 50.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Prusak, Laurence / Wilson, H. James
- ISBN: 978-1-57851-931-6
- EAN: 9781578519316
- Produktnummer: 8799098
- Verlag: Harvard Business Review Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H23.9 cm x B16.4 cm x D3.2 cm 563 g
- Auflage: New
- Gewicht: 563
Über den Autor
Thomas H. Davenport is the President's Distinguished Chair at Babson College and a research fellow at the MIT Center for Digital Business. Laurence Prusak is the Director of IBM's Institute for Knowledge Management. Jim Wilson is an associate of the Institute for Strategic Change.
54 weitere Werke von Thomas H. Davenport:
Ebook (EPUB Format)
CHF 29.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.