Produktbild
David Fehrenbach

What factors influence consumers to buy meat substitutes?

Buch

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, University of Münster, language: English, abstract: What factors influence consumers to buy fake meat products? In this exploratory research the authors aim at identifying a variety of factors that explain why consumers buy fake meat products, which have been on the rise in the past years in Germany. The authors follow a split approach in form of one quantitaive (regression analysis) and one qualitative (means-end chain) study to gain insights.

CHF 68.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Grote, Tjorben / Jacobmeyer, Raoul / Zipp, Markus
  • ISBN: 978-3-668-49998-0
  • EAN: 9783668499980
  • Produktnummer: 23952904
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 168 S.
  • Masse: H37.3 cm x B21.2 cm x D1.7 cm 512 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Gewicht: 512

4 weitere Werke von David Fehrenbach:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.