Yong (Hrsg.) Zhao
What Should Teachers Know about Technology?
Perspectives and Practices (HC)
Buch
A comprehensive picture of prominent perspectives on technology literacy for teachers and practices in preparing teachers to become technologically literate. The articles address such issues as the theoretical foundations of teacher technology knowledge, and the role of technology in teaching.
CHF 120.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-59311-037-6
- EAN: 9781593110376
- Produktnummer: 2131973
- Verlag: Information Age Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 184 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.4 cm 448 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 448
23 weitere Werke von Yong (Hrsg.) Zhao:
Perspectives and Practices (HC)
Ebook (PDF Format)
CHF 133.50
Perspectives and Practices (HC)
Ebook (PDF Format)
CHF 236.00
Perspectives and Practices (HC)
Ebook (EPUB Format)
CHF 43.20
Perspectives and Practices (HC)
Ebook (PDF Format)
CHF 43.20
Perspectives and Practices (HC)
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.10
Perspectives and Practices (HC)
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.10
Perspectives and Practices (HC)
Ebook (PDF Format)
CHF 236.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.