Produktbild
Gregory J. (Hrsg.) Kelly

What Counts as Knowledge in Educational Settings: Disciplinary Knowledge, Assessment, and Curriculum

Buch

This volume of Review of Research in Education provides readers with multiple interpretations of how changing views of knowledge across educational contexts shape curricular decisions, learning opportunities, and theories of teaching. The chapters situate various interpretations of knowledge in historical, political, and policy contexts and examine the relevance of these interpretations for education.

CHF 76.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Luke, Allan (Hrsg.) / Green, Judith Lee (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4129-6433-3
  • EAN: 9781412964333
  • Produktnummer: 4149725
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 388 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.0 cm 513 g
  • Reihenbandnummer: 32
  • Gewicht: 513

4 weitere Werke von Gregory J. (Hrsg.) Kelly:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.