Washback in Language Testing
Research Contexts and Methods
Washback refers to the influence of language testing on teaching and learning. This volume, at the important intersection of language testing and teaching practices, presents theoretical, methodological and practical guidance for current and future washback studies.
CHF 140.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Watanabe, Yoshinori (Hrsg.) / Curtis, WITH Andy (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-3986-9
- EAN: 9780805839869
- Produktnummer: 4158339
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 260 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.9 cm 640 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 640
8 weitere Werke von Liying (Hrsg.) Cheng:
Bewertungen
Anmelden