Produktbild
John K. (Hrsg.) Gilbert

Visualization in Science Education

Buch

Visualization, meaning both the perception of an object that is seen or touched and the mental imagery that is the product of that perception, is believed to be a major strategy in all thought. It is particularly important in science, which seeks causal explanations for phenomena in the world-as-experienced. Visualization must therefore play a major role in science education. This book addresses key issues concerning visualization in the teaching and learning of science at any level in educational systems.'Visualization in Science Education' draws on the insights from cognitive psychology, science, and education, by experts from Australia, Is… Mehr

CHF 197.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4020-3612-5
  • EAN: 9781402036125
  • Produktnummer: 2245904
  • Verlag: Springer Netherlands
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 388 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.6 cm 746 g
  • Auflage: 2005
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 746

10 weitere Werke von John K. (Hrsg.) Gilbert:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.