Produktbild
Andreas (Hrsg.) Brogger

Vision, Memory and Media

Buch

The relationship among vision, memory, and media is of burgeoning interest to the arts, cultural studies, and sciences. This comprehensive introduction to the subject couples recent scientific research on memory with a broad cultural discussion about vision and media in the technological age. It features contributions by--and interviews with--artists and leading experts, among them Ali Hossaini, Lindsay Seers, media ecology expert Andrew Hoskins, and American cultural critic Norman Klein, illustrated by the works of contemporary artists whose practice exemplifies this dynamic. Clear, comprehensive, and up-to-date, Vision, Memory and Media pre… Mehr

CHF 18.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kholeif, Omar (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84631-637-1
  • EAN: 9781846316371
  • Produktnummer: 22692509
  • Verlag: Liverpool University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 96 S.
  • Masse: H21.1 cm x B15.0 cm x D1.0 cm 284 g
  • Gewicht: 284
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.