Michael R. Solomon
Virtual Social Identity and Consumer Behavior
Buch
How can corporate America effectively reach and entice the growing flood of consumers participating in online social networking environments? This book presents academic research on virtual social identity, explores consumer behavior in virtual worlds, and offers important implications for marketers interested in working in these environments.
CHF 70.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Wood, Natalie T.
- ISBN: 978-0-7656-2396-6
- EAN: 9780765623966
- Produktnummer: 20653311
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 230 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 460 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 460
47 weitere Werke von Michael R. Solomon:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.