Produktbild
Michael R. Solomon

Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Buch

How can corporate America effectively reach and entice the growing flood of consumers participating in online social networking environments? This book presents academic research on virtual social identity, explores consumer behavior in virtual worlds, and offers important implications for marketers interested in working in these environments.

CHF 70.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wood, Natalie T.
  • ISBN: 978-0-7656-2396-6
  • EAN: 9780765623966
  • Produktnummer: 20653311
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 230 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 460 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 460

47 weitere Werke von Michael R. Solomon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.