Virtual Realities
International Dagstuhl Seminar, Dagstuhl Castle, Germany, June 9-14, 2013, Revised Selected Papers
Virtual reality (VR) is a multidisciplinary area of research aimed at interactive human-computer-mediated simulations of artificial environments. An important aspect of VR-based systems is the stimulation of the human senses - usually sight, sound, and touch - in such a way that a user feels a sense of presence in the virtual environment. Sometimes it is important to combine real and virtual objects in the same real or virtual environment. This approach is often referred to as augmented reality (AR), when virtual objects are integrated into a real environment. Typical VR applications include simulation, training, scientific visualization, and…
Mehr
CHF 78.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Coquillart, Sabine (Hrsg.) / VáSa, Libor (Hrsg.) / Welch, Gregory (Hrsg.) / Liere, Robert van (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-17042-8
- EAN: 9783319170428
- Produktnummer: 17752034
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 272 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.4 cm 417 g
- Auflage: 2015
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 417
8 weitere Werke von Guido (Hrsg.) Brunnett:
Bewertungen
Anmelden