Virtual, Augmented Reality and Serious Games for Healthcare 1
There is a tremendous interest among researchers for the development of virtual, augmented reality and games technologies due to their widespread applications in medicine and healthcare. To date the major applications of these technologies include medical simulation, telemedicine, medical and healthcare training, pain control, visualisation aid for surgery, rehabilitation in cases such as stroke, phobia, and trauma therapies. Many recent studies have identified the benefits of using Virtual Reality, Augmented Reality, or serious games in a variety of medical applications. This research volume on Virtual, Augmented Reality and Serious Games fo…
Mehr
CHF 264.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Jain, Lakhmi C. (Hrsg.) / Ma, Minhua (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-642-54815-4
- EAN: 9783642548154
- Produktnummer: 16314131
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 588 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D3.7 cm 1'039 g
- Auflage: 2014
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 1039
17 weitere Werke von Paul (Hrsg.) Anderson:
Bewertungen
Anmelden