Produktbild
Andreas (Hrsg.) Hinterhuber

Value First, Then Price

Building Value-Based Pricing Strategies

Buch

Value-based pricing-pricing a product or service according to its value to the customer rather than its cost-is the most effective and profitable pricing strategy. This innovative collection proposes a quantitative methodology to value pricing and road-tests this methodology through a wide variety of real-life industrial and B2B cases.

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Snelgrove, Todd C. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-03-201212-4
  • EAN: 9781032012124
  • Produktnummer: 36913581
  • Verlag: Bloomsbury Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 520 g
  • Auflage: 2. A.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 520

Über den Autor


Andreas Hinterhuber is Associate Professor at the Department of Management at Università Ca' Foscari Venezia, Italy.Todd C. Snelgrove is Senior Managing Partner at Experts in Value in Clarkston, MI, USA.

18 weitere Werke von Andreas (Hrsg.) Hinterhuber:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.