Andreas (Hrsg.) Hinterhuber
Value First, Then Price
Building Value-Based Pricing Strategies
Buch
Value-based pricing-pricing a product or service according to its value to the customer rather than its cost-is the most effective and profitable pricing strategy. This innovative collection proposes a quantitative methodology to value pricing and road-tests this methodology through a wide variety of real-life industrial and B2B cases.
CHF 226.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Snelgrove, Todd C. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-03-201219-3
- EAN: 9781032012193
- Produktnummer: 36913580
- Verlag: Bloomsbury Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 272 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 690 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 690
Über den Autor
Andreas Hinterhuber is Associate Professor at the Department of Management at Università Ca' Foscari Venezia, Italy.Todd C. Snelgrove is Senior Managing Partner at Experts in Value in Clarkston, MI, USA.
18 weitere Werke von Andreas (Hrsg.) Hinterhuber:
Building Value-Based Pricing Strategies
Ebook (EPUB Format)
CHF 57.40
Building Value-Based Pricing Strategies
Ebook (PDF Format)
CHF 56.75
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.