Produktbild
Wendy (Hrsg.) Currie

Value Creation from E-Business Models

Ebook (EPUB Format)

Value Creation from E-Business Models provides a thorough analysis of what constitutes an e-business model. Unlike many e-business books available, this text draws together theoretical and empirical contributions from leading academic scholars in the field of management information systems. Divided into four parts, E-Business Models and Taxonomies; E-Business Markets; E-Business Customer Performance Measurement; and E-Business Vendor Applications and Services, this book is the critical dissection of E-Business that today's academic community needs.* World class academic contributors brought together in one volume * Demonstrates that there are… Mehr

CHF 85.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-08-048156-2
  • EAN: 9780080481562
  • Produktnummer: 35976297
  • Verlag: Elsevier Science & Techn.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 416 S.
  • Plattform: EPUB
  • Abbildungen: Illustrated

1 weiteres Werk von Wendy (Hrsg.) Currie:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.