Produktbild
Sandeep (Hrsg.) Kautish

Using Strategy Analytics to Measure Corporate Performance and Business Value Creation

Buch

Strategic analytics is a relatively new field in conjunction with strategic management and business intelligence. Generally, the strategic management field deals with the enhancement of the decision-making capabilities of managers. Typically, such decision-making processes are heavily dependent upon various internal and external reports. Managers need to develop their strategies using clear strategy processes supported by the increasing availability of data. This situation calls for a different approach to strategy, including integration with analytics, as the science of extracting value from data and structuring complex problems. Using Strat… Mehr

CHF 285.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-79987-716-5
  • EAN: 9781799877165
  • Produktnummer: 36618574
  • Verlag: IGI Global
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 315 S.
  • Sonstiges: General (US: Trade)

17 weitere Werke von Sandeep (Hrsg.) Kautish:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.