Produktbild
John E. Henning

Using Action Research to Improve Instruction

An Interactive Guide for Teachers

Buch

Action research is increasingly used as a means for teachers to improve their instruction. This book presents an approach to action research in classroom settings. It is suitable for teachers who want to use their knowledge of instruction and assessment to engage in action research.

CHF 58.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Stone, Jody M. / Kelly, James L.
  • ISBN: 978-0-415-99174-2
  • EAN: 9780415991742
  • Produktnummer: 23177583
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D1.2 cm 410 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 410

Über den Autor


John E. Henning is Associate Professor of Educational Psychology at the University of Northern Iowa. He is also author of The Art of Discussion-based Teaching (Routledge, 2007). Jody M. Stone is Professor of Education at the University of Northern Iowa.James L. Kelly is Professor in the Department of Teaching at the University of Northern Iowa.

6 weitere Werke von John E. Henning:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.