Produktbild
Harvey (Hrsg.) Jassem

Urban Communication Reader

Volume Two

Buch

Probes different topics from different directions, and direct readers toward a common urban orientation to produce new insights into urban communication. Topics include: changes in the use of urban land; changes in media technology; the impact of events on spaces and places from sports to natural disasters; the urban function of advertising, commerce, health and community attachment; and reflections on the traditional geographical role of streets and amid the newly emerging virtual places created by the internet.

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-57273-948-2
  • EAN: 9781572739482
  • Produktnummer: 23429751
  • Verlag: Hampton Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 226 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm
  • Sonstiges: Professional & Vocational

4 weitere Werke von Harvey (Hrsg.) Jassem:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.