Produktbild
Emmanuel (Hrsg.) Mogaji

Understanding the Higher Education Market in Africa

Buch

CHF 59.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Maringe, Felix (Hrsg.) / Hinson, Robert Ebo (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-03-217355-9
  • EAN: 9781032173559
  • Produktnummer: 37193059
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 332 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 612 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 612

Über den Autor


Emmanuel Mogaji holds a PhD in marketing, and he is a Lecturer in Advertising and Marketing Communications at the University of Greenwich, a Fellow of the Higher Education Academy (HEA) and a Certified Management & Business Educator (CMBE).Felix Maringe is a Professor, Head of Wits School of Education and Research and Assistant Dean Internationalisation and Partnerships at the University of the Witwatersrand. He is also a Visiting Fellow within Southampton Education School at the University of Southampton.Robert Ebo Hinson is a Professor and a pastHead of the Department of Marketing & Entrepreneurship at the University of Ghana Business School. Professor Hinson has been a consultant to several local and international institutions in Ghana.

12 weitere Werke von Emmanuel (Hrsg.) Mogaji:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.