Produktbild
Barbara (Hrsg.) Norrander

Understanding Public Opinion

Buch

Click here to preview a sample chapter!In this highly anticipated revision, editors Barbara Norrander and Clyde Wilcox expose students to the substance and process of public opinion research in an accessible way. Capturing the diversity of this research with 12 essays&BAD:mdash;10 new to this edition and 2 fully updated&BAD:mdash;well-respected contributors highlight the many approaches social scientists use to explore public opinion while citing actual research and teasing out the political implications of their findings.Understanding Public Opinion expands on important ideas that basic textbooks cover only briefly, such as public vi… Mehr

CHF 109.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wilcox, Clyde (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-87289-981-0
  • EAN: 9780872899810
  • Produktnummer: 38788491
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H22.9 cm x B17.8 cm x D1.4 cm 540 g
  • Auflage: 3 Revised edition
  • Gewicht: 540
  • Sonstiges: Undergraduate

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.