Produktbild
Eric Butow

Ultimate Guide to Social Media Marketing

Buch

When it comes to drafting a book on social media that goes into detail on specific social platforms for business users, we run the very real risk of being out of date almost as soon as it hits the shelves. The technical aspects and features of each platform simply change too rapidly to be of lasting value. Instead, this book takes readers through a 360-degree perspective of social media marketing, from strategy to tactics, from organic to paid, from B2B to B2C, encompassing all of the current social media networks from the large ones like Facebook and LinkedIn to emerging platforms like Snapchat and TikTok.

CHF 31.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Herman, Jenn / Liu, Stephanie / Robinson, Amanda / Allton, Mike
  • ISBN: 978-1-59918-674-0
  • EAN: 9781599186740
  • Produktnummer: 32888947
  • Verlag: Ingram Publishers Services
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 376 S.
  • Masse: H25.4 cm x B20.3 cm x D1.3 cm 458 g
  • Gewicht: 458

Über den Autor


119968394

56 weitere Werke von Eric Butow:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.