Produktbild
Henrique Schneider

Uber

Innovation in Society

Buch

This book employs a variety of economic and philosophical methodologies in order to discover the philosophical implications of creative destruction, competition regulation, and the role that businesses or market agents play. Instead of discussing these relations in a purely abstract manner, Schneider uses Uber to illuminate important matters in economic and philosophical thought. Schneider tells the following story:  While creative destruction and disruptive innovation change the entrepreneurial landscape, regulation--especially the regulation of sectorial markets and competition regulation- delay this change or even bring it to a halt. Uber… Mehr

CHF 78.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-319-49513-2
  • EAN: 9783319495132
  • Produktnummer: 31950857
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 89 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm 275 g
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Gewicht: 275
  • Sonstiges: Research

Über den Autor


Henrique Schneider teaches economics and philosophy at the University of Graz, Austria, and at the Swiss University of Applied Sciences, Switzerland.

13 weitere Werke von Henrique Schneider:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.